Mystery Shopping

tajni kupac srbija intelligence 1

Mystery Shopping – tajanstvena kupovina je metod merenja performansi prodajnog mesta od strane (tajanstvenih) kupaca u odnosu na željene ciljeve nivoa usluge postavljene od menadžmenta.

Razlike između istraživanja zadovoljstva potrošača i Mystery shopping metode je prikazan na sledećem dijagramu.

Ovom ekspertizom klijent može da sazna da li su kupcima isporučene obećane vrednosti; da li je iskustvo potrošača na željenom nivou; da li se prodavci drže procedura prodaje; da li su prodajna mesta u propisanom stanju; objektivne i subjektivne poteškoće sa kojima se zaposleni susreću…

Dakle, cilj Mystery shopping-a svakako nije lov na greške i nipodaštavanje uloženog truda ljudi koji rade. Cilj je utvrđivanje pravilnosti i podsticanje da se dobra iskustva međusobno dele, a da se loše pojave uklone ili smanje.

Svoj utisak i impresije beleže kupci koji su obučeni da svoj stav izlože racionalno, detaljno, nepristrasno i objektivno. 

Radimo sledeće standardne Mystery shopping tehnike:

  1. Mystery check
  2. Mystery visit
  3. Mystery shop
  4. Mystery e. shop
  5. Mystery call
  6. Mystery e. mail

Za neke mystery shopping metode je neophodan poseban pristup, kao npr.:

  1. B2B
  2. Mystery patient
  3. Mystery guest and Luxury
  4. Bank/Insurance Client Journey

Ceo Mystery shopping sistem je podržan od strane profesinoalnog softvera kojeg smo razvili samostalno. Shopper Analytic Software (SAS) je plod višegodišnjeg iskustva, znanja iz ove oblasti sa jedne strane i specifičnih potreba klijenata iz Srbije i Jugoistočne Evrope.

Više o mystery shopping metodi.