Mystery Shopping

tajni kupac srbija intelligence 1

Mystery Shopping – tajanstvena kupovina je metod merenja performansi prodajnog mesta od strane (tajanstvenih) kupaca u odnosu na željene ciljeve nivoa usluge postavljene od menadžmenta.

Vrednost za vas.

Ovom ekspertizom klijent može da sazna da li su kupcima isporučene obećane vrednosti; da li je iskustvo potrošača na željenom nivou; da li se prodavci drže procedura prodaje; da li su prodajna mesta u propisanom stanju; objektivne i subjektivne poteškoće sa kojima se zaposleni susreću…

Mystery shop / Mystery visit
Mystery e.shop / Mystery call
Store checks
Consumer Journey
Perfect service Program

Dakle, cilj Mystery shopping-a svakako nije lov na greške i nipodaštavanje uloženog truda ljudi koji rade. Cilj je utvrđivanje pravilnosti i podsticanje da se dobra iskustva međusobno dele, a da se loše pojave uklone ili smanje.

Svoj utisak i impresije beleže kupci koji su obučeni da svoj stav izlože racionalno, detaljno, nepristrasno i objektivno. 

Ceo Mystery shopping sistem je podržan od strane profesinoalnog softvera kojeg smo razvili samostalno. Shopper Analytic Software (SAS) je plod višegodišnjeg iskustva, znanja iz ove oblasti sa jedne strane i specifičnih potreba klijenata iz Srbije i Jugoistočne Evrope.