O kompaniji

Intelligence d.o.o. je kompanija koja se bavi tržišnim istraživanjima. Našim klijentima isporučujemo znanja o ponašanju potrošača, tržištima, performansama klijenta i njihovih konkirenata, kao i tržišnim trendovima i stavovima javnog mnjenja.

Istorija

Kompanija je osnovana u Beogradu 2011. godine, a osnivač i direktor je Miljan Premović. U jednoj maloj kancelariji ali sa velikom energijom, napravljeni su prvi istraživački koncepti koje je tržište brzo prepoznalo. Već u 2012. potpisujemo velike i važne godišnje ugovore. Tada smo prvi put u jednom mesecu anektirali preko 10.000 potrošača, što je bio jasan signal da je pred nama dinamičan i lep period razvoja.

U 2013. godini smo dobili veliko priznanje za rad, jer smo postali jedina srpska kompanija sa korporativnim članstvom (privilegija prava glasa) u najznačajnijoj svetskoj asocijaciji za istraživanja ESOMAR. Ovo članstvo je pratilo i veliki broj realizovanih projekata. Takođe, domaći mediji (nacionalni i lokalni), kao i respektabilne strane agencije su krenule da prenose istraživanja koja smo počeli da objavljujemo.

Naredne 2014. godine razvili smo nove ekspertize i počeli sa projektovanjem sofisticiranih istraživačkih programa. Shopper Analityc Software (SAS) je prvi domaći program sa aplikacijama koje u potpunosti zaokružuje sistem organizovanja, vođenja, kontrole i planiranja u Mystery shopping projekata. On nam je omogućio da posvećenost suštini našeg posla bude maksimalna, dok je najveći deo operativnog posla radio i radi računar. Formiran je naš online panel koji je za manje od mesec dana od puštanja formirao preko 2000 članova i na čijem razviju intenzivno i danas radimo.

Početkom 2015. je većina poslovnih domaćih medija prenela da smo postali članovi MSPA – najprestižnije asocijacije za metodu tajanstvene kupovine na svetu. Tada smo postali i jedina srpska kompanija sa članstvom u obe najprestižnije asocijacije iz naše oblasti (svojevrsna Market Research Liga šampiona).

Sledeća 2016. godina je bila godina ekspanzije Mystery shopping-a. Na mesečnom nivou smo probili granicu od 300 procena, a baza saradnika se popela na preko 3.000. Uslepli smo da animiramo MSPA da svoju godišnju evropsku konferenciju na koju dolaze svi koji se profesionalno bave i koriste usluge Mystery shoppinga organizuju u Beogradu. Od srpskih kompanija, tj kompanija iz Jugoistočne Evrope jedino je naša uzela aktivno učešće i predstavila studiju slučaja sa klijentom. Beogradska konferencija, je prošla sjajno i oborila je sve rekorde po broju delegata u 18 godina dugoj tradiciji ovih okupljanja.

Ipak za nas je sve ove godine najvažnije što nas preporučuju naši klijenti i što zajedno sa njima radimo kao jedan tim.

Obećanje

Ostvarujući našu viziju i misiju dolazimo do informacija koje naše klijente izdvajaju od konkurencije. Primenom najsavremenijih naučno i praktično verifikovanih tehnika i metoda tržišnih istraživanja dajemo ideje, energiju i informacije koje našim klijentiam otvaraju vrata kreativnosti i podstiču na operativne i strateške promene.

Naši izveštaji se pišu jednostavnim jezikom i lako se čitaju, a ipak obiluju informacijama. Poslovne odluke koje klijenti donose nakon naših analiza su zasnovane na činjenicama, te stoga mogu biti manje rizične, jeftinije, profitabilnije, efikasnije i efektivnije.