Procenjuje se da će do kraja ove godine u SAD-u biti oko 116 miliona korisnika pametnih telefona kao i 55 miliona korisnika tablet uredjaja.

U mnogim slučajevima, vlasnici pametnih telefona i tableta koriste svoje  uredjaje kao primarne za korišćenje Interneta i komunikaciju.

Junsko istrazivanje Prosper Mobile Insights-a ukazuje na to da postoje značajne ralzike između muškaraca i žena  kada je reč o odabiru mobilnih telefona samo za određene svrhe. Najveće razlike se primećuju u upotrebi elektronske pošte, Facebook-a, internet kupovine i pretrazivnja, kao i značajne ralzike u korišćenju Twitter-a  Pinterest-a.

Sudeći prema istraživanju, korisnice pametnih telefona i tablet uređaja će radije slati elektronsku poštu i koristiti društvene mreže, ostavljajući desktop ili laptop PC za druge stvari. Muškarci, sa druge strane, više koriste IM i internet bankarstvo isključivo preko mobilnih telefona.

Međutim, ove stvari izgleda da ne dovode do razilka u tome kako muškarci i žene dožviljavaju mobilno oglašavanje. Ispitanici iz obe grupe su pokazali slična interesovanja za oređene tipove mobilnih reklama, iako postoji veća verovatnoća da žene neće primetiti video, baner ili pop-up reklamu.

Skoro trećina žena je izjavila da bi ih zainteresovale šaljive reklame.

Takođe, procenjuje se da će američki oglašivači potrošiti ove godine 2,3 milijarde USD samo na mobilne reklame, a oko 40 milijardi na ukupno reklamiranje na Interntu – nadamo se da će vecina ovih reklama biti relevntna.


[top]
Ostavi komentar